Tłumaczenia języka norweskiego. Tłumaczymy teksty zwykłe, specjalistyczne, medyczne, dokumenty, instrukcje techniczne – z i na język norweski.
STRONA GŁÓWNA
rzetelna firma

Z przyjemnością zawiadamiamy, że uzyskaliśmy Certyfikat Rzetelności. Program "Rzetelna Firma" prowadzony jest pod patronatem KRD.

więcej...
Barbara Krzakowska - Sopot 28.06.2011

Solidne biuro, solidni ludzie - polecam!

Anette Pietruszka - Nynashamm Norge) 28.06.2011

Wszystko w najlepszym porządku. Dziękuję za wykonane tłumaczenie z języka norweskiego i oczywiście polecam :) Pozdrowienia z Norwegii!

Czy zależy Ci

na szybkim i dobrym tłumaczeniu?

Gwarancja jakości

Wystarczy zadzwonić lub wysłać maila.
Odpowiadamy ekspresowo! (do 30 min.)

Zamówienie tłumaczenia na język norweski

Zamówienie tłumaczenia możesz dokonać z dowolnego miejsca. Wystarczy dostęp do internetu. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Krok 1 – wycena:
Prześlij do naszego biura tekst do wyceny. Możesz to zrobić poprzez formularz wyceny dostępny tutaj: http://norweski24.pl/bezplatna-wycena lub zwyczajnie przesłać maila z załącznikiem na e-mail: bok@supertlumacz.pl

Krok 2 – odpowiedź:
W ciągu ok. 60 minut (w dni robocze od 8 do 18) otrzymasz od nas odpowiedź, która zawierać będzie:
- cenę tłumaczenia,
- realny termin wykonania tłumaczenia.
Jeśli jesteś osobą prywatną, prześlemy Ci także dane dotyczące płatności.
Jeśli reprezentujesz firmę lub instytucję, otrzymasz formularz zamówienia, który podpiszesz, opieczętujesz pieczątką firmową i przefaksujesz do nas (032 797 16 87) lub prześlesz mailem: bok@supertlumacz.pl

Krok 3 – tłumaczenie:
Po otrzymaniu Twojego zamówienia my przystępujemy do tłumaczenia, o czym poinformujemy Cię w ciągu kolejnych kilku-kilkunastu minut. Gotowe tłumaczenie prześlemy mailem i/lub w formie drukowanej – zgodnie z życzeniem!
Płatności: Osoby fizyczne płacą z góry, firmy w ciągu 7-14 dni. Wystawiamy faktury VAT.

Krok 4 – płatności:

Za zamówione tłumaczenie zapłacisz w dogodny dla siebie sposób przez internet.
Możliwe sposoby płatności to:

1. Karty płatnicze (Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, American Express, Visa Electron).

2. Przelewy z konta bankowego online. W tabelce prezentujemy godziny otwarcia banków. To czas, kiedy przelew przez internet jest możliwy.

3. Przekazy pocztowe.

4. Moje Rachunki, Zapłać w Żabce, Ukash.

5. Płatności telefonem komórkowym, usługa Pay Per Call, Premium SMS/MMS.


Jeżeli masz jakieś pytania – śmiało skontaktuj się z nami mailowo, lub telefonicznie.
Infolinia 0801081520
Telefon stacjonarny: 032 445 07 05
Faks: 032 797 16 87